• وبلاگ : كوله پشتي من
  • يادداشت : نامت و راهت
  • نظرات : 2 خصوصي ، 6 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + عارفه 
    امروز آقا چه كرد ... خدا حفظش كنه .... چه قدر از خود گذشته گي .. و در نهايت اينكه به حضرت وليعصر فرمودند : مولاي ما براي ما دعا كن ....
    پاسخ

    به قول يکي از رفقا همه حرفهاي آقا يه طرف و نظر ايشون به نظر بنده نزديکتره يک طرف!البته غير از صحبتهاي آخر آقا که همه رو شرمنده کرد...
    الف
    نقد استدلال‌هاي آقاي موسوي براي تقلب در انتخابات

    "آشكار شدن وزن اين استدلالها مشخص مي كند كه آيا آنها اين اندازه پايه و اساس داشته است كه خون هفت انسان به پاي آنها ريخته شود؟"

    http://alef.ir/1388/content/view/47667/
    پاسخ

    متاسفانه من اين صفحه را نميتوانم باز کنم...و احتمالاً بقيه اي که عضو نيستند...

    سلام

    انشاءالله همه چيز تمام مي شود...

    پاسخ

    سلام!خدا کند که با آمدن ولي مان تمام شود...ديگر واقعاً تمام شود.
    يه نکته رو به آشنا هم گفتم و اينکه الان نبايد من و شما مقهور اين جنجالها بشيم، سخت تر و سنگين تر از اينها رو پدران و مادران ما طي کردن، من وشما هم حتما ميتونيم، آخرش يا پيروزي يا شهادت. تا عنايت حضرت زهرا و رهبري پسر گل ايشون آقا سيد علي هست، به بن بست نميرسيم انشاالله.
    پاسخ

    من تازه دارم مي فهمم که اصلاً جنبه اول انقلاب رو انگار ندارم.بله آخرش احدي الحسنيين است.
    سلام
    يه گزارش تصويري با حال و هوايي متفاوت، مخصوصا براي شما که از اوضاع اين روزها مثل من دل خوشي نداري... آپيم
    پاسخ

    سلام!ديدم پستتان را.فارس را اصولاً مي بينم.و ممنون که حجم عکسها را کم کرده بوديد.

    واقعاً فكر ميكني امام اگر بود و مي ديد كه در شوراي نگهباني كه وظيفه اش نگهباني از آراء مردمه، همه ي مردم چه آنها كه ما خوشمان مي آيد و چه آنها كه خوشمان نمي آيد، تعدادي از رفقاي يكي نامزدهاي رياست جمهوري مثل الهام و . . هستند، هيچي نمي گفتند؟

    در ضمن چه قدر خوب بود كه همه شوراي نگهبان، حتي با اين مشخصات را، به رسميت مي شناختند و تا وقتي شوراي نگهبان انتخابات را تاييد نكرده، صدا و سيما دائم برنامه ترتيب نمي داد تا بگويد كه انتخابات سالم بوده و يا يكي از نامزدها كه در آمار وزارت كشور كه هنوز به تاييد شوراي نگهبان نرسيده، از همه بيشتر راي آورده، خودش را رييس جمهور نمي دانست.

    ظاهراً عده اي از به رسميت شناختن شوراي نگهبان معافند همان طور كه از به رسميت شناختن قوه قضاييه در مناظره ها بي نياز بودند.

    اين دسته البته از عدالت و يكساني در برابر قانون قشنگ حرف مي زنند اما اين داستانها را براي عده اي مي گويند تا آنها را به خواب برند!

    پاسخ

    سلام!دوست عزيز.ببين تکليف همه را ابتدائاً امام با شوراي نگهبان مشخص کرده اند.دوم اينکه اگر مسئله اي هست قرار است قانوني پيگيري شود.درست است؟پس مي شود بگوييد چطور است که آقاي موسوي همش اعتراض دارند که انتخابات باطل شود و چرا حاضر نيستند دوباره شمارش شود؟ميشود بگوييد اگر معتقدند که رايشان زياد بوده و تخلف شده،به جاي اينکه بگويند فلان ناظر ما گفته فلان صندوق تخلف شده،دائم اصرار مي کنند که من داماد فلان شهرم و قطعاً به من راي ميدادند و اينکه تعداد طرفدارهاي ما بيشتر است و ... .آخه اين دليل است بالا غيرتاً؟؟؟؟اينکه گفتند احمدي نژاد بيشتر راي مي اورده به خاطر آمارهاي سازمان صدا و سيما بوده که قطعاً شما آنرا قبول نداريد.ولي من هم نشنيدم قبل از اعلام رسمي احمدي نژاد اعلام بکند.چه خوب است که شما ببني بي بي سي فارسي را که 2 ساعت بعد از انتخابات آقاي موسوي مصاحبه کرد و گفت من 30 ميليون راي آورده ام!و قرار است جشن پيروزي را در ميدان آزادي برگزار کنيم!!!