سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کوله پشتی من

صفحه خانگی پارسی یار درباره

نوشته‏ی روی‏دلار!

سلام!

یه سلام متفاوت توی یه پست کاملاً متفاوت. همونی که گفتم خیلی جالبه و واقعاً خودمونیم‌ها…خوب هم تحویل گرفتید‌. چی‌کار کنیم دیگه،ما می‌نویسیم.  فقط اگه یه روزی نیومدم بدونید برای چی بود!

فقط اول از همه یه خواهش!   لطفاًپابه پای من پیش برید. نرید یه دفعه عکسها رو ببینیدو خودتون هم معنی کنیدو بعد هم این صفحه‌رو ببندیدو پشت سر خودتون رو هم نگاه نکنید!!(و البته نظر هم ندهید.)خودم همه چیز رو از اول تا اون آخرش توضیح می‌دم.

دوم از همه اینکه،(نوشتم دوم ولی شما بخوانیدمهمتر از همه) همین جا باید از یه نفر تشکر کنم که زحمت این عکسها رو کشید!

باور کنید که حجمش خیلی خیلی زیاد بود و برای ما کلی طول کشید تا تموم بشه و همین جوری  از آب در بیاد که هم مشخص باشه وهم راحت قابل خوندن باشه.

...وسوم اینکه...خیل خب!نزنید!میرم سر اصل مطلب.

چهارم،اصل مطلب!اصلش با من و شرحش با خودتون!

این عکسهایی که این زیر می‌بینید عکس همون دلارهاییه که شاید گاه و بیگاه دیده باشیم. شاید بعضی‌ها هم اصل کارشون با همینا باشه!   حالامهم نیست!مهم اینه که تا حالا به پشت این دلارها یه نگاه خوب انداختید؟ننداختید ؟خب،حالا ببینید

 

 

 

 

اینجا عکس یه 20 و100 دلاری رو براتون گذاشتم!البته اینا فقط محض نمونه است.بقیه هم مثل همینه.هیچ فرقی نداره!می‌بینید چی نوشته؟

IN GOD WE TRUST

یعنی اینکه:                                                                                                                                                  ما فقط به خدا اطمینان داریم!

توجه هم دارید که در کجا داره این حرف زده می‌شه دیگه....و آن هم کجا؟پشت پول رسمی کشورشان.

حالا این جمله فقط روی اسکناسها نیست!

روی سکه های اونجا هم عین همین جمله رو نوشته!

ببینید!

 

قابل توجه اونایی که باور ندارند:

می تونید یک عدد اسناس هر چند دلاری که می‌خواهید به شماره حساب من واریز کنید تا عین همین جمله را نشانتان دهم که یه وقت نگید ساختگیه و از این حرفا!!

حالا اگر بازم خواستید چند تای دیگه دارم!